Uusi vuosikymmen on toivotettu tervetulleeksi ja minulla on ilo päästä kertomaan mitä vuosi 2020 tuo meillä mukanaan. Palvelusta tulee todellista timanttia, kun sitä hiotaan monelta eri kulmalta ja tehdään kärsivällisesti yhteistyötä.
Helpommin tavoitettavissa, kun asiakas miettii laina-asioitaan
Olemme parantaneet ja helpottaneet asiakkaan mahdollisuutta saada yhteys asiakaspalveluumme. Lisäksi asiakaspalvelun chat on kokenut muodonmuutoksen ja myös palvelun käyttäjäkokemus paranee. Chatissä voi tulla juttelemaan luottotarpeista yleisesti tai hakea lisätietoja vertaillessa eri lainantarjoajien tuotteita. Chat-yhteys löytyy jatkossakin myös tutusti Onlinesta, jos haluaa asioida henkilökohtaisesti omiin asioihin liittyen.
Puhelinasiakaspalvelu on edelleen suosittu tapa asioida kanssamme.
Viime vuonna 2019 yhtiömme koko asiakaspalvelutiimi kävi lähes 40 000 keskustelua asiakkaiden kanssa koskien luottoja ja niihin liittyvää laskutusta. Online- ja sosiaalisen median palvelujen kehittyessä on silti tärkeää huolehtia, että asiakkaan on mahdollista hoitaa laina-asioita halutessaan myös puhelimitse. Turussa sijaitseva oma asiakaspalvelutiimimme vastaa asiakkaiden kysymyksiin ja ratkoo ongelmia lähes vuoden jokaisena päivänä. 1.2.2020 alkaen teemme pieniä muutoksia asiakaspalvelumme aukioloaikoihin ja muutoksen myötä olemme jatkossa tavoitettavissa iltapäivästä ja alkuillasta vieläkin paremmin: asiakaspalvelumme on 1.2. alkaen avoinna arkisin kello 8-21 ja viikonloppuisin kello 9-20.
Tänä vuonna lupaamme kuunnella vieläkin paremmin.
Tärkein lupauksemme tulevalle vuodelle on kuitenkin kuunnella korva tarkkana mitä asiakkaamme meille kertovat. Olemme keränneet jo pitkään palautetta asiakaspalvelutilanteista ja asiakastyytyväisyydestä, mutta haluamme kuulla aina enemmän! Käynnistämme vuoden 2020 aikana asiakastyytyväisyysohjelman, johon pääsee mukaan helposti: jokainen asiakas on tervetullut ja jokaisen asiakkaan kokemuksella on merkitystä. Asiakastyytyväisyysohjelmasta kerromme lisää tulevan kevään aikana lisää.
Kiitän puolestani kaikkia asiakkaitamme vuodesta 2019 ja toivon onnea ja menestystä uudelle tulevalle vuosikymmenelle.
Pidetään yhteyttä!
Sanna Lindfors
asiakaspalveluvastaava
10.01.2020